Tuesday, May 1, 2012

Gulumseten Google Oyunlari / GOOGLE TRICKS

Sanirim Google'un faydalarini gunlerce yazsam bitmez. Her gecen gun yeni bir hizmetiyle karsilasiyorum, asagida sizlerle paylastigim Google'un bilmedigim yonu. Iste birkac ornek:
1-Google yer cekimi:  Google arama ekranina ''Google Gravity'' yazin ve ''Kendimi Sansli hissediyorum'' u tiklayin. Daha sonra arama cubugunda istediginizi aratabilirsiniz. Ben ''facebook, youtube, google'' yazdim.


2-Yamuk Google: Google'a ''Askew'' yazdiginizda sayfa yamuluyor.


3-Google tepetaklak: Google'a ''do a barrel roll'' yazdiginizda sayfa 360 derece donuyor.


4- Chuck Norris espirisi: Google'a '' Chuck Norris'' yazip Kendimi Sansli Hissediyorum'a tikladiginizda ''Google Chuck Norris'i aramayacak cunku Google biliyor ki siz Chuck Norris'i bulamazsiniz ancak O sizi bulur'' gibi kirmizi yaziyla bir espri karsiniza cikiyor.


5- Pacman: Efsanevi oyun Pacman'i Google.com'a yazip yine kendimi sansli hissediyorum'u tiklarsaniz, Google gorseli degisiyor.


6 - Loch Ness canavari: iGoogle sayfasini ''plaj temasi''na ayarlayip 03.14'e kadar bekleyip yada beklemek istemezseniz saati 03.14'e ilerletirseniz sayfanizda bir canavar gorunuyor.


7- Yeni yili karla karsilama: Yeni yili karsilarken Google sayfasina ''Let it snow'' yazildiginda ekrana sanal kar taneleri dusuyormus. Bu uygulamayi maalesef goremedim, yilbasini beklemem gerekicek.

2 comments:

  1. 1.yi denedim kaç kez beceremiyorum!!:((

    ReplyDelete
  2. Ben Google Chrome kullaniyorum ve hic sorun yasamadim uygularken ..Uzgunum sizin adiniza :(

    ReplyDelete