Tuesday, August 13, 2013

COASTAL STYLE


Bana tatili ve sahili animsatan '' Coastal '' tarzi dekorasyonu cok seviyorum . Her detayinda deniz ile kucaklastigimi , kokusunu icime cektigimi hissediyorum .
Sadelik , dogallik ve rahatligi on plana cikarmak , beyaz , lacivert , mavi ve mercan kirmizisini bir arada kullanmak , minyatur tekneler , fenerler , halat ve kurek gibi deniz temali aksesuarlari sergilemek bu tarzin en belirgin ozellikleri .
Hatirlanacak bir suru guzel aniya taniklik edecek bu sakinlik dunyasindan ilham verici bir kac dekorasyon fikirleri ;







4 comments:

  1. Ayfercim, hosgeldin, donmussun de ne guzel postlar yapmissin bile : ) Kanada ve Kuba postlarini merakla bekliyorum canim : ) Hem bu coastal hem de asagidaki skandinav tatil evi atmosferini cooook seviyorum, ileride home exchange ayarlama hayallerim var : ) Bu arada eylul de Bodrum damisiniz? Ozledim goruselim uzun uzun anlatalim, cooook sey birikti : )

    ReplyDelete
  2. heyy ! ben de geldim hemen kosa kosa ! Ben hem maviyi (dinlikliktir ya) ve hem de coastal havasini fazlaca seviyorummm.. Yazlik evim olursa baska sansi da yok zaten :) Operim canimmmm x

    ReplyDelete
  3. Aylincim merhaba canim, bende senin zevkli post'larini ozledim ... Eylul'den sonra daha fazla paylasimlar yapicagini umit ediyorum;-)
    Harika tatilimiz bitti, ozlem simdiden basladi bile .. Ilk firsatta Kanada ve Kuba post'larini hazirlayacagim. Suan yazliktayim pek vaktim olmuyor, daha once hazirladigim yayinlari paylasiyorum sizlerle...
    Eylul ayinda Bodrum'da olucagiz. Tarihi ve detaylari mail'de belirtirim. Bende cok istiyorum gorusup sohbet etmeyi.
    Haftasonunuz mutlu ve keyifli gecsin, mucxx

    ReplyDelete
  4. Ne iyi ettinde geldin Lulu'cum ve bu gelislerinle beni cok mutlu ediyorsun hayatim :)
    Yazlik evinin cok ozel, mukemmel bir stili olacagindan eminim..
    Belli bir tarz sinirlamasi olmayan ' eklektik ' benim vazgecilmezim. Hic birinden vazgecemedigim icin Provence, Bohem, Rustic ve Coastal stili mix edebiliyorum ;-)
    Bende kocaman opuyorum, haftasonunun harika gecsin canim Xx

    ReplyDelete