Monday, March 3, 2014

Merhaba ILKBAHAR / HELLO SPRING


Ilkbahar baslarken havada guzel bir koku olur , bahar kokusu … Kentlerde yavas yavas hareketlenme baslar , kisin soguk kasvetli gunlerini geride birakan yasli insanlar isildayan gunesin deniz ile oyununun tadini cikartmak icin sahile gelirler . Balikci motorlarina eslik eden martilar ve martilara ayak uydurmaya calisan ruzgar ve yagmaya baslayan yagmur , sahil kasabasinin olagan ritmine kavusmasina yardimci olur . Agaclarda yeni yeseren tohumlar , kirlarda acmaya baslayan rengarenk cicekler , gozlere enfes bir sunum sunar . Topraktan aldıkları mis kokuları comertce etrafa yayarlar . Gunlerin uzadigi degisim mevsimidir Ilkbahar . Yeniden dogus ...Yasama sevincidir ... Keyfini cikartin …


Gunesi seviyorum , piril piril parlarken benim de icim icime sigmiyor ve kisin bitmesine cok seviniyorum . Sicacik bir mevsim gecirmeniz dilegimle ✿✿
                                                           

3 comments:

  1. Tatlı tatlı anlatmışsın Ayfer hanım'cım. Sayende bahar moduna geçtim :) yağan yağmur bile hayallerimi bölemedi. Doğanın uyanışına tanık olmak muhteşem bir duygu.
    Kalemine sağlık!

    ReplyDelete
  2. Istanbul'da gunes piril piril, bahar tum guzelligini sunuyor bize.. Tesekkur ederim sevgili Sebi.. Gunun guzel gecsin <3

    ReplyDelete
  3. Yine nefis bir bahar karsilama postu : ) Ben de vakit bulup bir bahar cekimi yapmaliyim yeni fotograf makinamla, ama is cok yogun bu ara ve baya stresliyim. Umarim nisan daha iyi gececek, ben nisan cocuguyum : )

    ReplyDelete