Tuesday, July 7, 2015

Ruya gibi bir ev / A DREAM COTTAGE ♥


Sizi cevreleyen dogal guzelligin icinde boyle bir evde yasamak istermisiniz yada bir haftasonu kacamagi yapmaya ne dersiniz ?

Bu ruya gibi cottage Portekiz’in Comparto bolgesinde geleneksel balikci evi olarak tasarlanmis . Eski mobilyalar , renkli seramikler ve beyaz duvarlar ile muhtesem kombinasyon yakalamislar . Dogal cevre ile uyumuna hayran olmamak mumkun degil . Resimlere bakinca tatil duygunuzun artacagina eminim , daha fazla bilgi icin lutfen buraya .















Photos: Manuel Gomes da Costa via: Elle Espana

4 comments:

  1. şahane bi ev,o beyaz çarşaflara yayılasım geldi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beni etkileyende ahsap ve cobalt mavi oldu 😉💙

      Delete
  2. Merhabaaa ! Yine ben. Bugun nedense bir Portekiz'dir gidiyor.. Hakkinda ne cok sey gordum ve okudum ve gun sonunda da karsima bu nefis ev cikiverdi.. Portekiz yeniden beni mi cagiriyor acaba ? Lizbon'u yeniden ve daha doyasiya yasayip, bir de Algarve'de deniz tatili mi planlasam acaba ? Onumuzdeki yila tatil plani yaparken bu ani kendime hatirlatacagim :) Ev cok guzel.. Cok cok guzel.. Airbnb'de olsa da kiralasam diye de dusunmedim degil ! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Merhaba Lulu'cum, gercekten cok guzel bir ev Portekiz'de olmasi ise guzelligine ayri bir ozellik katiyor.
      Tatil planin baska bir bahara kalirsa tutkunu oldugun Yunan adalarindan da ayni zevki alirsin, sende benim gibi Akdeniz tarzini sevenlerdensin 😉✌️

      Delete