Friday, February 3, 2012

Vintage

Eski moda takintisi olan biri olarak, ''Vintage'' benim icin '' birinin copu, birinin hazinesi '' anlaminda...Ve ben  bu hazinelere bayiliyorum :)



















Magaza magaza dolasmaktan bikanlarin, farkli bir tarz arayanlarin, ikinci el kiyafetlere sicak bakanlarin adresi vintage butikler, 2000’lerin moda tahtina kuruldu. Modada, bir kavramdan cok hayat tarziyla esdeger tutulan vintage’in Turkce sozlukteki karsiligi ‘eski’, ‘modasi gecmis’, ‘demode’. Sadece giyimde degil, muzikten sinemaya sanatin turlu dallarinda da ‘vintage’ hakimiyetini coktan ilan etti.
Fotograflar: http://pinterest.com

2 comments:

  1. vintage sevmeyen varmidir acaba..
    Ayfercim, burda tvdeki dekorasyon programindakiler panayir seklinde kurulan antika, (daha dogrusu vintage, yani icinde eski, kullanilmis yeni, dokulen durumda olan hersey) pazarlarini gezip, eskiyle harikalar yaratiyorlar, dusun tam kime gore:))bayiliyorum tabi.. hatirliyorumda 20sene once milanoda da aydabir kurulan antiq sergileri gezerdik buyuk bir zevkle, BBCnin dekoratorlerinide unutmuyorum bu arada, nasil fikirler alirda uygulardik sizinle :) <3

    ReplyDelete
  2. Ayscim ne guzel seyler hatirlattin bana :) Siz hangisine gidiyordunuz bilmiyorum ama biz evimizin yakinindaki Canale Garnde'de kurulan bitpazarina giderdik, uuuww cok zaman gecti hala gozumun onunde tum ayrintilariyla:) Ve BBC'nin programi,surekli birbirimizi ariyip yorumlarda bulunurduk.Harika gunlerdi, sagol cicim ..x

    ReplyDelete