Wednesday, September 5, 2012

Guz Mevsimi / AUTUMN

Bu sabah yagmurla ''merhaba'' dedik Guz Mevsimine ! Agaclarin, bitkilerin bin bir renge girme zamani . Tabiatin dinlenmeye gectigi , daha gur ve yesil dogacagi zamana dek gecen bir seruvenin baslangicidir Sonbahar .Kisa dogru yol almanin mevsimi .
Sonbahari seviyorum , her yana dagilan sari yapraklarin hisirtisini seviyorum , usutmeyen ama urperten serinligini seviyorum , yagmuru ve toprak kokusunu seviyorum .






 Mutlu , huzurlu, sevgi dolu Guz Mevsimi gecirmeniz dilegimle...

2 comments:

  1. Ne guzel anlatmissin sonbahari, ben de vakit bulup welcome autumn postu yapmak istiyorum kis gelmeden. Biz genelde yaz tatillerimizi eylul ve ekimde yaptigimizdan, ben yaz modundan ekim ortasi neredeyse sonuna kadar cikamiyorum, cunku yazlik giysiler halen disarida oluyor, burada gunes de bol sonucta : ) Mesela onumuzde Dubai var, tarihlerimiz kesinlesti, 8-12 ekim, oralarda olabilecekmisin? : ) Cok guzel kolajlar yapmissin. Sonbahar yapraklarina bayildim : )

    ReplyDelete
  2. TR'de kaldigimiz donemlerde bir Mayisda bir de Eylulde giderdik guneye tatile. Eylul donusunde ise Istanbul'da hava hemen sogumaya baslardi, sonbahar kendini hissettirirdi. Kuresel isinma nedeniyle sanirim artik sonbahari daha gec yasayacagiz. Baku'de de hava birkac haftadir asiri nemli ve sicak ama sari, kirmizi yapraklar heryerde :)
    Bizimde Dubai tarihimiz netlesti, 23-27 Ekimde orda olacagiz. Islerin yogunlugu nedeniyle bayram tatilini degerlendirebilecegiz, uzuldum gorusemeyecegimize. Simdiden iyi eglenceler diliyorum..

    ReplyDelete