Friday, November 2, 2012

Bir Sonbahar sabahi / A QUIET FALL MORNING

Kasim ayinin gelmesiyle birlikte sabah serinlikleri yerini soguga birakti , gunler her gecen gun daha erken kararmaya , kış gulumsemeye basladi . Sonbahar hizla geciyor ama ben kendimi henuz  kışa girmeye hazir hissetmiyorum . Bu goruntuler, sessiz , sakin , dogayla bas basa bir Guz sabahindan ... Ben cok sevdim ya siz !?

















Bir sonraki Sonbahar sabahinda gorusmek uzere... Yuzunuzdeki gulumsemenin hic eksik olmadigi bir haftasonu dilerim ¸¸.☆♥❥

2 comments:

  1. Bu resimlerdeki isigi atmosferi cok sevdim. O ormanda bisikletle dolasmak istedim, ve de o arabada dolasmak. Ekoseyle aramda bir mesafe var, asiri geometrik desenli ( enine cizgili ustleri cok severim ama ) olan herseyle aslinda, arada rengini cok begendigim istisnalarim oluyor ama : )

    ReplyDelete
  2. Benide en cok etkileyen fotolardaki isik ve sis goruntusu. Canli renkli olanlar haric ekoseyi severim, battaniye, yastik gibi ev aksesuarilarina daha cok yakistiriyorum. Bisikletli fotonun yanindaki ekose elbisenin benzeri, ayni renklerde kizimda var ve ben ona cok yakistiriyorum ;)Siyahla harika kombinleniyor.

    ReplyDelete