Monday, November 5, 2012

Kasim -SWEET NOVEMBER

Guzel bir haftasonunu geride biraktik . Hava gunesli ve ılık idi ve biz mumkun oldugunca zamanimizi disarda gecirdik . Haftanin ilk gunu yeni baslangiclarla birlikte geliyor sanki . Sizlerinde yeni haftayi olabildigince mutlu ve keyifli yasamaniz dilegimle                    ♥          

















                               Günler kısaldı ... Kanlıca’nın ihtiyarları
                               bir bir hatırlamakta geçen sonbaharı .
                              Yalnız bu semti sevmek için ömrümüz kısa... 
                              Yazlar yavaşça bitmese, günler kısalmasa...   
 
                                       Yahya Kemal BEYATLI
                                         

2 comments:

  1. Ayfercim, evime dondum, cok ozlemisim kisa da olsa ayrilisim. Oglum da biraz rahatsizlandi bu haftasonu, bogazi agriyor, biraz ates, bugun doktora goturdum, antibiyotik verdi. Bloglara yeni bakmaya basladim. Burada hava hala gunesli, ama insallah haftasonu dokulen yaprak ve sonbahar renklerini doya doya gorebilecegimiz bir yerlere gitmek istiyoruz, yagmur yagmazsa. Sonbahari resimlerle tam karsilamak istiyorum. Bu resimlerdeki gri ve kahvenin uyumunu cok sevdim. Vogue TR nin o ilk sayisini sakliyorum, cok guzel bir kapakti : ) Dubai postu yapmissin, simdi oraya geciyim : )

    ReplyDelete
  2. Aylincim merhaba, uzun zaman oldu haberlesmeyeli :( Gecmis olsun tatli oglun icin cok uzuldum insallah kisa zamanda duzelir. Hava su siralar bir serin bir ilik tam hasta olmaya musait, insanin kendisini korumasi oldukca zor :(
    Haftasonu umarim yagmur yagmaz Sonbaharin keyfini cikarirsin.Ilgili post'unu ve fotograflari merakla bekliyecegim. Sevgiler

    ReplyDelete