Tuesday, December 18, 2012

Orjinal Noel agaclari / ORIGINAL CHRISTMAS TREES

Eminim bir cogumuz evlerimizde yilbasi dekorasyonunu tamamladik . Henuz yilbasi agacini hazirlamamis olanlar icin basit , ucuza mal olucak degisik ev yapimi Noel dekorasyon fikirlerine rastladim ve bu ilham verici konseptleri sizlerle paylasmak istiyorum .
Cevrenizdeki nesneleri yaraticiliginizla birlestirerek ilginc ve farkli yilbasi agaclari hazirlayabilirsiniz. 




















Odun, sicim ve ahsaplari isiklandirarak hazirlanan yilbasi agaclari








Antika ev yapimi susler kullanarak tasralanmis yilbasi agaclari



















Enteresan fikirlerden hoslananlar icin merdiven seklinde ve duvara cizilmis peri kizi temali noel agaclari










































Kolayca yapilabilen basit ama $ik noel agaci tasarimlari . Desenli kagitlara , gazetelere , eski nota kagitlarina , renkli kartonlara koni bicimli formlar verip simler , fiyonklar ve dugmelerle susleyerek daha ozel bir tasarim haline getirebilirsiniz .


























Evde kendiniz hazirlayacaginiz cupcake'lerle olaganustu tatli yilbasi agaci hazirlayabilir farkli bir atmosfer tasarliyabilirsiniz .































Muhtesem masaustu yilbasi agaci fikirleri . Kece , yun ve ipliklerle modern  noel agaclari hazirlayabilirsiniz . Bu $ik retro agaclarin yapilisini gormek icin tik tik ve tik tik

4 comments:

  1. Hepsine bayıldım ama en çok minik masa üstü ağaçlarını sevdim :)

    ReplyDelete
  2. Gercekten masaustu agaclarin yapimi cok basit ama goruntu olarak olaganustu $ik.
    Benim tercihim cupcake ve sekerlemelerle hazirlanmis agac, sanirim yilbasinin ertesinde agac kendiliginden yok olmus olur ^,^

    ReplyDelete
  3. Bu alternatif agac fikirleri super, ben yerden tasarruf amacli dusunebilirim bunlari, duvarlara boyamak civi takmak sorun olmasa denerdim kesin. Tekrar inceledim simdi, 2. resimde teyp kullanilmis, en pratik cozum o sanirim : ) Hizli kolay yerden tasarruflu : ) Ben de gecen aralik ta boyle alternatif agaclar postu yapmistim, simdi gidip bakicam neler koymusum, tam hatirlamiyorum : )

    ReplyDelete
  4. Aylincim bu yayini yaptiktan sonra daha bircok orjinal yilbasi agaclari gordum ve yapabileceklerimi dosyama kopyaladim. Sanirim gelecek yil bazilarini uygulamaya calisacagim. Senin gecen seneki alternatif ve lila dekorlu ''Merry Xmas from me''post'una simdi baktim ve bir daha zevkine bayildim ;0)En son foto sanki Christmas karti gibi olmus <3

    ReplyDelete