Monday, April 8, 2013

Sanat Kucuk Kalplere Dokunuyor / HEARTS FOR ALL

Dunyaca unlu ressam Renée Niklan’in Herkes Icin Kalp Dernegi'ne bagisladigi eserleri 10-14 Nisan tarihlerinde Istanbul The Ritz Carlton Hotel , Suzer Plaza'da EKAV ( Egitim Kultur ve Arastirma Vakfi ) Sanat Galleri'sinde sergilenicekmis .
Sergideki eserlerin satisindan elde edilecek gelirin tamami , gelismekte olan ulkelerde dogustan ya da sonradan kalp hastasi olan cocuklarin tedavi edilmesi icin kullanilacakmis . Tedavileri , bu ise gonul vermis insanlarin kurdugu Herkes İcin Kalp Dernegi  gerceklestirecekmis . Dernek , modern tibbin sundugu olanaklardan yararlanamayan bu cocuklarin İsvicre’de ya da kendi ulkelerinde ucretsiz tedavi olmalarini sagliyormus .
Herkes İcin Kalp Dernegi’nin kurucusu Ord. Prof. Dr. Afksendiyos Kalangos , iki kez Nobel Tıp Odulu’ne aday gosterilmis bir kalp cerrahi imis . Bu alanda 14 ayrı teknik gelistirmis . Son 100 yilin en iyi cerrahlarindan biri olarak taniniyormus . Ayrica , dunyanin en prestijli tip odullerinden Fransiz Tip Akademisi Odulu’ne sahipmis .

Ressam Renée Niklan’ın mutluluk , umut ve sevgi mesajlari iceren eserlerinden olusan “Sanat Kucuk Kalplere Dokunuyor” temali sergisini gormelisiniz . Benim gibi sergiye gidemeyecekler , resimleri online sanat televizyonu www.ekavart.tv’de izleyebilir .

Hem dernek hem de sergi hakkinda buradan bilgi alabilirsiniz .

3 comments:

  1. Canim ! Bu hafta sonu programima dahil etmek istiyorum bu muhtesem sergiyi.. Hemen dernek sayfasina gidiyorum.. Ne tatlisin cok tesekkur ederim.. :)

    ReplyDelete
  2. Cok sevindim senin adina Lulucum keske bende gidebilseydim. Ekavart tv'ye henuz video konmamis, tek yapabilecegim oradan izlemek olacak..:(

    ReplyDelete