Thursday, September 19, 2013

Ahsap boyamalar / HAND PAINTED

Bir onceki postumda yazligimizdaki tadilat islerinden bahsetmistim . Bu arada firsat buldukca aklimda olup zamansizliktan yapamadigim islerle mesgul oldum . Bilgisayarima kaydettigim yapilacak isler listemden en keyif alacagim ahsap boyama ile basladim goreve . Fircayi elime almayali uzun zaman olmustu ve ne yapacagima karar vermek beni epey zorladi . Boyadigim objelerin hepsi daha once kullandigim esyalardi . Pinterest hesabimdaki bazi gorseller bana ilham verdi ve ortaya asagidaki uygulamalar cikti , bakalim begenicekmisiniz ?









Agustos ayina soyle bir bakinca oldukca verimli gectigini dusunuyorum .
Haftasonunda ho$ vakit gecirmeniz dilegimle , kalin saglicakla •*¨Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ¨*
    ▄██▄
    (((//))))
   (((◕‿◕ )))
     ‹(ڿڰۣڿۣ     
      ██ 
    ●╝╚ Ayfer 

No comments:

Post a Comment