Sunday, September 8, 2013

Sonbahar'a Merhaba / HELLO AUTUMN

Sonbahar geldigi zaman , agaclar yapraklarinin dokuldugunu gorunce uzuntuyle ic geciriyor olmali . Kendi kendilerine $oyle diyorlardir : '' Bir daha asla eskisi gibi olamayacagiz ''

Elbette ! Yoksa kendilerini yenilemenin ne anlami kalirdi ? Yeni cikacak olan yapraklarin kendi ki$ilikleri olacak , onlar yeni gelen ve bir oncekiyle asla ayni olmayacak bir yaz mevsimine ait olacaklar .

Gabriel Garcia Marquez'un "bir sona geldigin icin uzulme , onu yasadigin icin gulumse " sozuyle SONBAHAR'A ho$geldin diyorum .

Gun biterken, Mutlu haftalar herkese :)

2 comments:

  1. Gunaydin Canim.. Sonbaharin gelisini hic bu denli huzunlu karsilamamistim.. Icımdeki tum enerjinin cekildigini hissediyorum yasadigim talihsiz bir kayip nedeniyle.. IG de de gormussundur belki.. Cok uzgun ve hayatima bu kadar uzak oldugu halde meger ne yakinmis dedigim biri hayatini kaybetti :( Sarilmak istedigim cokca mutluluk var hayatimda ama meditasyon yaptigimda bile kendimi toparlayamiyorum.. Galiba bu acinin bana ogretecegi cok sey var.. Bekliyorum ogretileri icin.. sontra yine gulumseyerek ileri bakacagim..

    seni de sabah sabah dert ortagi yaptim kendime.. yazasim varmis sanirim :) Iyi hafyalar dilerim hepimize tatlim..

    ReplyDelete
  2. Cok uzuldum Lulu'cum, basin sagolsun canim :(
    Haberim yoktu birkac gundur bakmamistim IG'ye simdi yorumu gorunce okudum, nurlar icinde yatsin.
    Blogunuda inceledim, uzuntum katlandi, daha bir kac gun once kitabindan bahsediyor :(
    Allah sabir versin esine, ogluna ve sevdiklerine... Opuyorum

    ReplyDelete