Friday, November 1, 2013

Ho$geldin Kasim / WELCOME NOVEMBER.

Kasim ayina geldik bile , hazan mevsimi bitki ortusune renklerini cok guzel yansitmis . Tabiat , Sonbaharin soguguna farkli tepkiler verip yesil , sari , kahverengi ve kirmizinin tonlari arasindan kendi ozel rengini secmis . Cama carpan yagmur damlalarıni seyretme vakti geldi artik .
 Ki$a bir kala , hala sonbaharin guzelligini yasayabiliyorken bunu degerlendirmek gerek . Degerlendirmekten cok fark etmek , takdir etmek …

Gunesli Sonbahar gunlerinin keyfini cikartmaya devam edin , yazlik kombinlerinize ceket ve bot ekliyerek uzun yuruyuslere cikin . Derin bir nefes alin ve etrafiniza bakin , serin havayi ve mis gibi yagmur kokusunu icinize cekin . KASIM ayinin her aninin kiymetini bilmeniz dilegiyle ...

                       Yuzunuzdeki gulumseme hic eksilmesin bu haftasonu


4 comments:

  1. Kasım ayı için seçilmiş çok güzel resimler. Sonbahar renklerinin güzelliği ve uyumu da ayrı oluyor . Çok beğeniyorum .
    Mutlu haftasonları , sevgiler.

    ReplyDelete
  2. Evet Zeynepcim , sararan ve dokulen yapraklar,renkleri yakalama ve mukemmel kompozisyonlar, insanda ister istemez fotograf cekme istegi uyandiriyor.Sanirim en cok fotograf cekilen mevsim Sonbahar :)
    Sanada guzel bir haftasonu diliyorum <3

    ReplyDelete
  3. Canimm ! Gunaydin.. Ne guzel oldu yeniden bloguna gelmek.. gorsellerin hep beni mutlu etti zaten.. Pazartesi sendrom tedavisi icin bire birsin sen : Aralik ayini iple cekiyorum.. belki Alpcan'i da alir gelirim bir tas ile iki kus vurmus oluruz.. :) Bu sonbahar biraz huzunlu basladi.. dolunay merkur retrosu ve kardes ile yasanan sorunlu zamanlar ve stresler beni bile biraz keyifsiz kildi ki bilirsin aslinda nasil guzel gormeye calisirim hayati.. Ama ormanda nefis yuruyusler yapip sonbaharin renklerini iliklerime kadar da hissettim.. yazlik kombinlere bi oxford bi kucuk botcuklar ekledim birde hirkami yelegimi aldim yanima.. Mis gibi yasiyoruz boyle.. :) Umarim harika bir hafta olur hepimiz icin... opuyorum kocaman...

    ReplyDelete
  4. Gunaydin Lulucum
    Uzun aradan sonra yorumunu okumak da benim icin zevk, sayende gune tatli enerjini hissederek basliyacagim ve tabi ki prensi gorebilme ihtimalini ogrenmek muhtesem bir duygu :)
    Umarim kardesinle sorunlariniz en kisa surede cozumlenir. Kardes candir, varligi insani hayatta guclu tutmaya yeter.
    Hep soyledigin gibi gulumseyerek ileri bak canim..
    Sonbaharin bu son gunlerinin keyfini cikar sevdiklerinle.. Nazim Hikmet'in dedigi gibi ;
    '' Gozlerine bakarken umurumda degil mevsimler
    Gulusun hep deniz kenari bana...''
    <3 muccxxx

    ReplyDelete