Sunday, December 29, 2013

2013 ' un Son Pazar Gunu


 Bugun 2013 yilinin son pazar gunu .. Biten yilin bir degerlendirmesini yaptim kendimce , neler yasadigimi ve gelecek yildan neler bekledigimi dusumdum . Olumsuzluklar yerine yaptigim guzel seylerle avundum .

Nurullah Atac ’ 1949 yilinda '' yilbasi '' icin bakin neler yazmis : “ Araligin son gunu aksami , gonlumuzde bir umittir basliyor . Radyodan gelen ses , koynumuzda simsiki sakladigimiz , bize bin turlu vaatte bulunan Tayyare Piyangosu biletinin numarasini soylemese bile , yine ertesi gun bizim icin bir saadet devresi baslayacagina inaniyoruz . Bu tatli hulya birkac gun devam ediyor ve sonra yeni seneye alisip onun yeni oldugunu unutup 12 ay sonrası icin , gonlumuze hos gelen tasavvurlar kurmaya basliyoruz . Birkac gunluk hulya ... Az mi ? Zaten saadet denilen sey bir hulyadan , bizim icimizde kendimiz icin icat ettigimiz bir masaldan baska nedir ki ? ”

Umut dolu bir yil diliyorum hepimize .. Mark Victor Hansen'in dedigi gibi '' Sen neye hazirsan  , o da senin icin hazirdir .'' ...  Eger 2013'e ait keskeleriNiz , iciNize sinmeyen olumsuzluklar varsa henuz yil bitmedi ..  
                      
 Bu sabah gazetelerde kose yazarlarini okurken Zeynep Oral'in '' Direnmeye Devam '' yazisindan '' yeni yil dilekleri '' baslikli paragrafi sizlerle paylasmak istedim ..

Yeni yıl dilekleri 
Sevgili okurlar, hepinize, tüm sevdiklerinizle birlikte daha güzel, daha mutlu, daha sağlıklı, daha iyi, daha şefkatli ve her tür şiddetten arınmış bir yeni yıl diliyorum. 
Hırsızların, sahtekârların, ikiyüzlülerin, katillerin, işkencecilerin, utanması olmayanların yakamızdan düştüğü;İnsan onurunu, insan emeğini, insan yaşamını, kentlerin yaşamını, doğanın yaşamını yok sayanların aramızda dolaşamayacakları;Gülmenin, gülümsemenin, kucaklaşmanın, öpüşmenin, sevişmenin, direnmenin,düşündüğünü söylemenin, yazmanın, her yaşta “genç olmanın” yasaklanmayacağı günler diliyorum. Direnmeye devam diyorum!..  ZEYNEP ORAL  Yazinin tamami burada ...

Ne guzel dilekler bunlar, katilmamak elde degil :) Bende size yeni yilda gunesli gunler , hos gorulu yaklaşımlar , iyimser bakislar , cesur girisimler , yeni motivasyonlar diliyorum .. MUTLU PAZARLAR

4 comments:

  1. Canim ! Ne guzel dilekler.. iyi niyetin hayatimizda ne guzel bir yeri var.. Olumluda kalip aslinda derin bir dengesizlik yasamak degil de tum olumsuzluklari gorup, onlara ragmen olumluda kalmak icin cabalamayi ve her ne olursa olsun umudumuzun yaydigi tatli beklentileri seviyorum ben.. Hayat cidden guzel.. Verdikleri, vermedikleri, sunduklari ve sunmayi bekledikleriyle... :) Umarim harika bir son 2 gun yasar yeni yili da sevgiyle kucaklariz..

    x

    ReplyDelete
  2. Canım harika bir paylaşım olmuş .
    Teşekkür ederim .
    Herkesin birbirini seveceği , hoşgörü ve neşe dolu bir yıl diliyorum .
    Sevgiler.

    ReplyDelete
  3. Sevgili Lulucum
    Enerjin ve pozitif kisiliginle hayati guzellestiren sensin canim.. Tum isteklerinin gerceklesmesi dilegiyle, cekirdek ailene ve sana mutlu yillar...sevgiler <3

    ReplyDelete
  4. Dileklerinin hepimiz icin gerceklesmesi dilegiyle, sevgiler Zeynepcim Xoxo

    ReplyDelete