Sunday, February 2, 2014

Ho$geldin Subat / WELCOME FEBRUARY


$ubat ayi soguk , yagmur hatta kar anlamina gelirken , belki kuresel, belki degil ama bu sezon da Ki$ bizden uzakta .. Yagmur sesine hasret kaldik ..  Lapa lapa yagan kari izleyemedik ... Ki$in beyazina karisan cocuk seslerini duyamadik .. Hava degisimine ihtiyacimiz var , umarim henuz ay bitmeden hava mevsim normallerine doner ..

Romantizmin diz boyu olacagi bir ay olsun SUBAT ayi  ♥♥♥   I L♥ve February! 

                                       
$ubat ayinin en guzel olayi , If Istanbul Bagimsiz Filmler Festivali 13-23 Subat tarihleri arasinda , kacirmayin ..

3 comments:

  1. Gunaydin canimm ! Subat ayini ben de sevincle karsiladim.. Daglara bile henuz yeni yeni dusen karin sehre de inmesini ve hastaliklar ile savasmamizi saglayacak temizligi yapmasini cok istiyorum.. Herkes hasta :( ben de cok zor atlattim bu yil ki hastalik donemini.. neyse ki havalar istedigimiz olcude soguk ! Ardinin kar olmasini diliyorum.. Subat ayi da bana hep cok sevimli gelmistir ! Bu kez 22 Subat Bocelli konseri de eklendi bu guzel aya.. Resmen buyuk ask halindeyimmm... :) Iyi haftalar diliyorum hepimize...

    ReplyDelete
  2. Rica ederim Sevgili Havva, mutlu haftalar <3

    ReplyDelete
  3. Gunaydin Lulucum,
    Hastaligini hatirliyorum IG'den ne zor atlatmistin :( Umarim bir daha tekrar etmez, gercekten mikroplarin yok olmasi ve susuz bir yaz olmamasi icin kara ihtiyacimiz var..
    Bocelli konserini izleyecegin icin senin adina cok sevindim canim..Ins. Abu dhabi konserinde aldigimiz zevkin daha fazlasina sahip olursun.
    Bir hatirlatma, Nisanda Iyeoka konseri var, programin uyarsa kacirma derim..
    Guzel bir hafta olsun..Opuyorum

    ReplyDelete