Wednesday, August 1, 2012

Anthropologie & Conran Shop / Londra

Dun sevgili Muge'nin blogundaki tavsiyelere uyarak Chelsea'ye gidip dekorasyon ve ev esyalari satan magazalari dolastim . Sloane square'de metrodan indim ve King's Road'da ilerlemeye basladim . Onume ilk cikan dukkan Cath Kidston'di , aslinda Cath Kidston'nin biri Chelsea'de olan iki magazasi var bu yol uzerinde . Daha sonra Laura Ashley'e girdim ve uzun suredir arayipta bulamadigim aksesuari gorunce hemen ilk alisverisime baslamis oldum .
Sonra son yillarda adini sikca duydugum '' Anthropologie '' nin muhtesem magazasina girdim ve uzun sure cikamayacagimi anladim . Magazaya girdigimde beni en cok etkileyen , magazanin kuralsiz , esnek ve mukemmel mekan tasarimiydi .
Anthropologie






Buyuk bir keyifle vakit gecirip hatiralik birkac kucuk ev esyasi aldiktan sonra tasarim cevrelerinde kult haline gelen , stil sahibi evlerin vazgecilmezi Habitat ve Designer's Guild magazalarini da detayli olarak inceleyip oradan Fulham Road 'da bulunan son derece genis ve eglenceli bir mekan olan Michelin House'daki Conran Shop'a geldim .








Gunun sonunda ne kadar yorgun oldugumu degilde , magaza magaza dolasmaktan ne kadar zevk aldigimi dusunerek South Kensington'dan metroya binerek mutlu bir sekilde donus yoluna gectim .  http://www.anthropologie.eu/uk/page/home' dan tum kolleksiyona ulasabilirsiniz .

2 comments:

  1. Ayfercim, King's Road ziyareti benim de en sevdigim Londra aktivitelerindendir. Ilk ziyaret ettigim Anthropogie magazasi orasidir, sonra Regent St deki diger subesine de gitmistim, ve sonunda NY takine! Keske Italya ve Istanbulda da acsalar, bayiliyorum o magazada gezmeye. Designer's Guild ise bir diger favori destinasyonum, hatta Kings Road turuna oradan baslarim, gidemedigimde de sagolsun internet sayfasindan indirim zamanlarini merakla takip ederim, ozellikle yastiklarini ve nevresim takimlarini begeniyorum. Conran a hic gitmemistim, bir dahakine kesin ugruycam. Ah keske orada olsaydim, birlikte turlasaydik. National Gallery ve Natural History muzelerine de gitmek isterdim tekrar, hala ucretsiz mi girisler acaba. Londra keyifleri postlarina devam : ) Cupcake seviyorsan Hummingbird bakery de sevdigim noktalardan, bir de guzel yemekleriyle Ottolenghi : )

    ReplyDelete
  2. Aylincim keske burda olsaydin birlikte cok guzel vakit gecirirdik eminim. Anthropologie'nin Regent St'deki subesine de ugradim ama King's Road'daki kadar etkilenmedim yinede hersey cok guzeldi :)Benzer zevklerde oldugumuz icin The General Trading Company'yi de tavsiye ederim, ben bayildim ve artik aynen senin gibi internet sayfasindan takip edecegim.
    National Gallery ve Natural History muzeleri hala ucretsiz.
    Cupcake seviyorum, Hummingbird Bakery'de denedim ama Oxford St'deki Starbucks'da yedigim kadar lezzetli degildi ;)
    Ottolenghi'yi zevkine guvendigim icin deneyecegim, tesekkurler, sevgiler

    ReplyDelete