Sunday, August 19, 2012

Kumsaldaki ev / The Beach House




Kaynak: jj LOCATIONS

2 comments:

  1. Ay cok hosuma gitti bu ev, tavanda asili kayik/kano, ortadaki antika soba harika detaylar, salas ve boho ve cok sirin : ) Ama surekli yasamak icin zorlar beni, minimalist degilim kesinlikle ama bu kadar cok renk ve clutter da yorar beni. Haftasonu ve tatil kalislari icin super bir yer ama : ) Baku ha, ne guzel, hic gormedim, orasi hakkinda da postlar yapsana, ogrenelim. Dubai haberi cok hosuma gitti, buyuk ihtimal is icin Ekimin 2. haftasi orada olucaz, cakisiyorsa tarihlerimiz super otesi olur. Eylul de Istanbul da olucam, seni gormeyi de istiyordum ama sanirim sen olmayacaksin.

    ReplyDelete
  2. Aylincim dusuncelerine katiliyorum, bohem tarzini begensemde bu kadar yogunluk benide yorar, haftasonlari icin yada kisa tatiller icin uygun.
    Yaklasik 1 senedir Baku'deyiz. Buralarla ilgili post yapiyim birara;) Dubai ise 6 sene kaldigim ve cok sevdigim bir yer. Gecmise donuk hatiralarimizida paylasirim en kisa zamanda. Bilemiyorum senin orda oldugun gunlerde olabilirmiyim bir ihtimal olabilir. Cok sevinirim gerceklesirse, gorusmus oluruz.
    Mutlu haftasonlari, sevgiler

    ReplyDelete