Monday, February 25, 2013

AND THE WINNER IS…

Oscar heyecani sona erdi . Oduller sahiplerini buldu . En iyi film odulunu yonetmenligini Ben Afleck'in yaptigi ‘’ Argo ‘’ filmi kazandi . Odulu , zeki ve renkli kisiligiyle , buyuk hayranlik duydugum First Lady Michelle Obama'nin , Beyaz Saray'dan baglanarak duyurmasi gecenin surpriziydi . En iyi yonetmen odulunu '' Life Of Pi '' ile Ang Lee kazandi . En iyi erkek oyuncu odulunu bu kategoride ucuncu kez Oscar alan ilk oyuncu unvanina da ulasan , 'Lincoln' filmindeki performansiyla Daniel Day Lewis aldi . En iyi kadin oyuncu odulu '' Silver Linings Playbook '' filmindeki oyunculuguyla Jennifer Lawrence'un oldu. En İyi Yardimci Erkek Oyuncu Oscar'i Django Unchaiened ile Christoph Waltz'e, En Yardimci Kadin Oyuncu Oscar'i ise Sefiller'deki roluyle Anna Hathaway'e verildi .
Life of Pi 4, Les Miserables ve Argo 3'er, Lincoln, Django Unchained ve Skyfall 2'ser odul kazanarak one cikan filmler oldu .










Yildizlarin odullerine kavusmadan hemen once kirmizi hali seramonisindeki giydikleri kiyafetler goz doldurdu ama gecen seneki ihtisami goremedim . Unlu modacilarin kiyafetlerini tasiyanlar icinde en begendiklerim Charlize Theron'un beyaz Dior elbisesi ve Amanda Seyfriei'in , Alexander McQueen imzali kiyafeti oldu . 


Valentino imzali elbisesi ile Jennifer Aniston ve Justin Theroux kirmizi haliyi $ereflendiren en guzel ciftlerden biriydi .

Charlize Theron ile Channing Tatum'un dansi buyuleyiciydi . Catherine Zeta Jones'un 'Chicago Muzikali performansini hayranlikla izledim . Jennifer Lawrence'in odulunu almak icin sahneye cikarken dusmesi uzucuydu . Geceden renkli kareler :

4 comments:

  1. canim.. yine uzak kaldim bloglardan ve inan sen neler yazdin cok meraklanmistim.. Oscar torenini calisan biri olarak izleyemedim doyasiya ama Life of Pi icin haber aldigimda cok cok sevindim.. Hayatimi etkileyen bir kitabin cidden iyi bir sinema gorselini yapmis olmasi nedeniyle yonetmenini gercekten gonulden tebrik ediyorum.. Geceyi cok guzel ozetlemissin.. Charlize benim de tek favorim oldu ama bir de George Clooney'nin kız arkadaşı Stacy Keibler de cok zarifti bence.. ;) opuyorum canim !

    ReplyDelete
  2. Blog’a her girisimde, benim gozlerimde sizlerin ( Ayin ve senin ) postlarini aradi. Gorustugumuzde insallah, Life of Pi’nin kitabininin hayatini nasil etkiledigini anlatirsin, merak ettim ;)
    Stacy Keibler’in kiyafetide gercekten cok $ik ama gecen seneki kiyafetini daha cok begenmistim.
    Bende cok opuyorum canim Xoxo

    ReplyDelete
  3. Ayfercim, ben bu sene de kacirdim sovu ve arkasindan heryerdeki yorumlari taze taze gormeyi. Gecikmeli olarak simdi senin postunda guzel bir ozet gormus oldum, youtube da dun aksam baktim neler demisler tesekkur konusmalarinda diye. Charlize in dansi cok guzeldi, Dior kiyafeti icinde de harika, ben Naomi Watts u da cok begendim, orijinal bir kesimi vardi, ona cok yakismisti, ama butun elbiseleri gormedim daha, o yuzden EN secemiyorum. Burada ilk gordugum Jenifer A nin kirmizi elbisesi de ona yakismis, renk katmis cidden. Life of Pi benim icin de onemli, o yuzden odul almasina cok sevindim. Diger filmleri daha gormedim, ilk firsatta izlemek istiyorum. Ya ben daha cok rahat vakit istiyorum, yetisemiyorum, niye gunler 36 saat degil mesela : )

    ReplyDelete
  4. Aylincim gercekten saatler nasil geciyor anlamiyorum, kosuyor sanki ;) Bundan sonrasi daha rahat artik, gunler uzamaya basladi.
    Biz dun gece dvd’den Argo’yu izledik, ben cok begendim oscar’i hakettigini dusunuyorum ama Pi olsaydi daha mutlu olurdum :) Ben, Jennifer Lawrence’in ‘ Silver Linings Playbook ‘ filmindeki performansini yeterli bulmadim, aclik oyunlarinda daha etkileyiciydi. Umarim vakit yaratip izleyebilirsin . Bu arada Naomi Watts’in ozel kesimli Armani elbisesi de gercekten hos <3

    ReplyDelete