Thursday, February 28, 2013

Merhaba ILKBAHAR / HELLO SPRING

Bahar yilin en guzel , en ilham verici donemi olarak kabul edilir . Duyguların one ciktigi mevsimdir ; yeniden dogus , tazelik ve canlilik demektir . Yasamin olaganustu guzelliklerini gorebilmektir .
Piknik yapmak , bisiklet surmek , kuslarin yuvalarina donusu , kirlarda ucurtmalar ucurmak , kuzularin dogumu ile es anlamlidir bahar .
Cemre havaya dustugunde bahar geldi diye dusunuruz ama gokyuzu hala gri bulutlarla kapliyken , hava hala sogukken bahari nasil hissedebilirim ? Serin bir esinti ile gunesli sabahlari , yeni yeseren dogayi , beyaz ve pembe renkli bahar dallarini , gokyuzunde suzulen leylekleri kisaca baharin kokusunu ozledim . Cicekler acsin , dallar uzansin, meyveler olussun istiyorum , hayalini kuruyorum 





Surprizlerle dolu , sicacik bir mevsim gecirmeniz dilegimle 

4 comments:

  1. Tum bahar goruntuleri beni daha da heyecanlandirdi.. Nefis bir bahar tatili firsatim olsa keske.. Mayis'ta bir planim var ama ona daha cook var :) Hem boyle romantik bir kacis noktasi da degil.. Belki baharda bi hafta sonu ada sefasi muthi gelebilir.. Bunu not aliyorum ve ertelemek istemiyorum... ;)

    ReplyDelete
  2. Bahari anlatan ne guzel resimler secmissin, bayildim. Ben de bugun aksamustu is cikisi yuruyus yaptim, hava ilikti, gunler uzamaya basladi, artik daha cok yuruyebilecegim icin sevindim. Guzel haftasonu gezileri yapalim bu bahar. Bu arada IG ye gelmene cok sevindim, oradan daha hizli bir sekilde kontakta olmak cok guzel olacak, her an bloglara giremiyorum ama telefon elimizde oldugundan surekli, IG ye daha cok bakabiliyorum gun icinde : )

    ReplyDelete
  3. Ada gezisi muthis iyi dusundun canim, gittiginizde benide hatirlarsin <3

    ReplyDelete
  4. Burada hava cumartesiden beri zaman zaman bulutlansada gunesli, bende sabah yuruyuslerime basladim. Baku’nun meshur ruzgari rahatsizlik versede, mutluyum :)
    Instagrama henuz alisma asamasindayim, tam olarak hakkini veremiyorum :( Yakinda daha aktif olurum insallah ;)

    ReplyDelete