Friday, September 26, 2014

Natural Dokunuslar ... Veee evimden kucuk paylasimlar :)

Yaza veda post'unu hazirlarken bu yaz gerceklestirdigimiz Provence seyehatimizin beni cok fazla etkiledigini farkettim .. Belki gezi ile ilgili hazirladigim yayinlarda etkili olmustur .

Sonra bunlari size aktarirken dusundum de , yazlik evimde de bir kac provence tarzi ev esyasi ve aksesuar var neden fotograflari blogumda paylasmayayim , belki begenirsiniz ;)

 Dekorasyonda dogal malzemelerden yapilmis esyaları ve detaylari kullanmayi seviyorum . Yazlik evimin tarzi '' eklektik '' , hicbir tarzin tek basina kullanilmak uzere ortaya ciktigini dusunmuyorum ve belli bir tarz sinirlamasi olmadan sevdigim parcalari bir araya getirmeyi seviyorum .
Veee evimden kucuk paylasimlar :)











Ne dersiniz , bu minik aksesuarlar evime gorsel bir zenginlik katmis mi sizce ?

10 comments:

  1. Harika bayıldım herşey cok güzeeeéeeeelllll... ellerinize sağlık

    ReplyDelete
  2. Beğenmek ne kelime, çok sevdim evini.
    Tarzını paylaşımlardan az çok tahmin ediyordum. Yanılmadım ve zevkli seçimlerine bayıldım. iyi günlerde oturmanı diliyorum Ayfer hanım'cım :)

    ReplyDelete
  3. Tesekkurler Dilara'cim.. Bir dahaki gelisinizde caya beklerim :)

    ReplyDelete
  4. Sevgili Sebicim eminim evinden kareler gorsem bende en az senin kadar begenirim secimlerini zira tarzlarimiz ve zevklerimiz cok yakin.. Guzel dileklerin icin cok tesekkur ederim.. Musmutlu bir haftasonu gecirmen dilegimle <3

    ReplyDelete
  5. ağız tadıyla oturun herşey çok güzel
    tv sehpası ayrıca ilgimi çekti
    sevgiler

    ReplyDelete
  6. Cok tesekkurler sevgili Havva, sevgiler..

    ReplyDelete
  7. Kesinlikle katmis Ayfercim, her bir detayi cok begendim, ne guzel parcalari bulup birlestirmissin. Yasamasi cok keyifli huzur dolu bir ev burasi. Nazar boncugu hediye getiricem bir gun gelebilirsem : )

    ReplyDelete
  8. Aylincim aslinda Coastal tarzi agirlikli olsa da sevdigim aksesuarlari aralara serpistirince boyle bir karisim cikti :) Begenin beni mutlu etti.. Seni burada agirlamak cok buyuk zevk olur benim icin.. Sevgiler

    ReplyDelete
  9. herşey şahane görünüyor :)
    banada beklerim www.kiriksemsiye.blogspot.com
    sevgiler

    ReplyDelete
  10. Tesekkurler Kirik Semsiye hizli bir bakis attim blogunuza, vaktim olunca detayli inceleyecegim, sevgiler.. Mutlu bayramlar

    ReplyDelete